I. RETURUL PRODUSELOR

Conform legislatiei in vigoare, ai intotdeauna dreptul de a returna comanda in termen de 14 de zile, fara invocarea vreunui motiv. Termenul de returnare curge de la data livrarii ultimului produs din comanda ta. Pentru a returna o comanda, este necesar sa ne contactezi.

Produsul trebuie returnat impreuna cu totalitatea documentelor cu care a fost livrat. Daca produsul a carui returnare se doreste a fost insotit de eventuale cadouri, si aceste trebuie returnate. In cazul in care produsul nu este returnat in starea in care a fost expediat, returul nu va fi acceptat.

Vanzatorul va trimite curierul sa ridice coletul a carui returnare se doreste la data stabilita de comun acord, iar costurile privind transportul tur, retur si comisionul bancar vor fi suportate integral de catre partea culpabila (exemplu: daca ti s-a livrat un produs defect, Vanzatorul va suporta aceste costuri; daca nu iti place un anumit aspect in legatura cu produsul, tu vei suporta costurile de transport).

Vanzatorul nu se face raspunzator de completarea eronata sau incompleta a datelor din formularul de retur.

Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

*** Nu pot fi returnate produsele de ingrijire personala care au fost desigilate de cumparator din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena. In momentul in care cumparatorul achizitioneaza un astfel de produs, este de acord cu faptul ca nu il poate returna. (Exemple produse ingrijire personala: epilatoare, aparate pentru ingrijire personala ( aparate vacuum, perii de par, saune faciale ) machiaje, parfumuri, periute de dinti, produse pentru igiena intima, etc.)

Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.

Rambursarea sumelor de bani se va face in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 30 de zile calendaristice, prin transfer bancar in contul specificat.

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.

Produse care nu sunt acceptate la retur

  • Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au  fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare (ex.:  rezerve de periute dinti, casti in ear);
  • inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
  • produse de ingrijire personala care au fost desigilate si utilizate (aparate de ras, epilatoare, aparate de tuns, aparate ingrijire corporala, periute de dinti, irigatoare bucale, perii rotative, termometre,aparate vacuum, perii de par, saune faciale, );
  • produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
  • software, licente desigilate (Sisteme de operare, aplicatii, etc.), jocuri desigilate;
  • cartuse desigilate, tonere care sunt prezentate desigilate pentru retur;
  • imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate;
  • produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;
  • furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere;
  • folii de protectie pentru ecrane (telefoane, tablete, eBook readere, laptop etc.) care au fost deja utilizate;
  • produse de pe care au fost dezinstalate sistemele de operare sau alte programe software existente la cumparare sau daca produsele au licente OEM activate;
  • acumulatorii, becurile obisnuite, becurile cu halogen (scoase din cutia originala);
  • In cazul pachetelor ce contin console cu jocuri, se va accepta returul pachetului doar in situatia in care jocurile sunt sigilate sau codul aferent jocului nu a fost activat. In cazul in care s-au desigilat jocurile sau codul activat, din valoarea pachetului se va scadea valoarea acestora;
  • daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model, se accepta retur doar daca unul singur a fost desigilat sau dezambalat;
  • in cazul mai multor produse achizitionate printr-un credit, nu se va putea face returul unui singur produs, ci doar un retur integral, al tuturor produselor.
  • In cazul in care se returneaza un produs dintr-un pachet promotional se va returna diferenta dintre pretul de baza si cel promotional al produsului returnat.

II. SCHIMBUL PRODUSELOR

Daca doresti un alt produs in schimbul celui comandat initial, te rugam sa ne contactezi. Mai intai, vom trimite un curier pentru a ridica produsul livrat. Dupa ce produsul initial livrat a fost verificat si s-a stabilit ca intruneste conditiile necesare returului, iti vom expedia produsul ales la schimb. In acest caz, costurile tur, retur, tur vor fi suportate de catre client.

Daca exista o diferenta intre costurile initiale si costurile secundare ocazionate de schimb, diferenta se va rambursa in contul bancar mentionat. In cazul in care produsul ales pentru schimb este mai scump decat cel initial, diferenta va fi platita ramburs in momentul livrarii noii comenzi.

Contact:

Bd. Iuliu Maniu nr. 7, sector 6, Bucuresti
Telefon: 0727 477 740
Email: comenzi@onlinemall.ro

arrow_upward