OnlineMall - este denumirea comerciala a EDAR BET SRL
Adresa Sediului Social: Strada George Georgescu Nr 40, Parter, Camera 2, Sector 4, Bucuresti
Cod unic de inregistrare: RO42613795
Nr. Reg. Comertului: J23/2108/2020
IBAN: RO84RZBR0000060022101689
Banca: RAIFFEISEN BANK S.A.
Te rog sa citesti cu atentie Termenii si conditiile de utilizare, inainte de a utiliza sau obtine orice materiale, informatii, servicii prin intermediul acestui site.
Prin accesarea, utilizarea, obtinerea sau achizitionarea oricarui produs, continut, date, materiale, informatii sau servicii prin intermediul site-ului nostru, dumneavoastra sunteti de acord sa respectati acesti Termeni si Conditii.
Articolele comercializate in site-ul www.onlinemall.ro sunt noi si autentice.
Reguli pentru punerea în aplicare a unui contract de cumparare:
Termenii detaliati ai contractului de cumparare sunt definiti în regulamentele, legea aplicabila si orice alte acorduri individuale scrise ale partilor.
Un contract de achizitionare se încheie în momentul confirmarii catre client a posibilitatii de a finaliza comanda de catre prestatorul de servicii.
Pentru a încheia un contract de vânzare sunt necesare urmatoarele:
a) informarea Clientului cu privire la Termenii si Conditiile Generale si acceptarea continutului acestora;
b) acceptarea prelucrarii datelor cu caracter personal, receptionarea informatiilor generate de sistem si a informatiilor furnizate de Furnizor cu privire la implementarea Comenzii;
c) completarea corecta a Comenzii;
d) obligatia de a plati pretul si suma pentru livrarea de bunuri;
e) confirmarea Comenzii de catre Furnizor.
Prin plasarea unei comenzi, Clientul se poate înregistra în magazinul electronic creând un cont în sistemul IT cu un login si o parola confidentiale. Prin trimiterea comenzilor, Clientul poate utiliza un nume de utilizator si o parola predefinite pentru contul creat.
Clientul are obligatia de a proteja datele de conectare pentru a accesa contul în magazinul electronic prin acces neautorizat.
Prin înregistrarea si trimiterea Comenzii, Clientul declara ca:
a) a fost familiarizat cu Termenii si conditiile comerciale si accepta continutul acestora;
b) informatiile furnizate în formularul de înregistrare sunt adevarate;
c) este de acord cu prelucrarea datelor personale în scopuri legate de îndeplinirea contractului de cumparare,
d) este de acord sa primeasca informatii generate din sistem si informatii furnizate de Furnizorul de servicii privind starea Comenzii la adresa de e-mail specificata.
Prin înregistrare, Clientul poate fi de acord sa obtina informatii comerciale si de marketing la adresa de e-mail specificata. Acordul de mai sus poate fi revocat în orice moment.
În momentul înregistrarii, Clientul încheie un contract cu Furnizorul de servicii pentru furnizarea de servicii electronice, care poate fi oricând revocat printr-un mesaj trimis prin e-mail sau în scris Furnizorului de servicii.
Clientul nu poate plasa continuturi ilegale în sistem.
RRP (Recommended Retail Price) se refera la Pretul Recomandat de Furnizor si este afisat pentru a fi folosit in evaluarea comparativa a costurilor produsului.
Pret RRP - Recommended Retail Price, adica Pret Recomandat de Furnizor - este informatia prezentata pentru unele produse in vecinatatea pretului de vanzare (in stanga in pagini cu produse multiple, deasupra pretul vanzare in pagina individuala a produsului), cu font mai mic decat cel cu care e scris pretul de vanzare si culoare gri. Pentru produsele care sunt oferite la vanzare la pretul RRP, acesta este afisat doar ca si pret de vanzare. Pretul RRP NU este un pret de referinta folosit de www.onlinemall.ro in spatiile sale si trebuie sa fie folosit doar ca informatie/recomandare. Afisam acesta informatie pentru a fi folosita in evaluarea comparativa a produsului si clientul intelege ca prin marcarea mai putin evidenta aceasta informatie nu este de natura sa produca confuzie si ca, la actiunea de cumparare si in Cosul Meu https://onlinemall.ro/comanda este clar pretul de vanzare practicat pentru fiecare produs.
Plasarea comenzilor
Prin plasarea comenzii, clientul specifica tipul si cantitatea Bunurilor, se angajeaza sa le preia si sa plateasca pretul pentru acestea.
Comenzile pot fi plasate în magazinul electronic 24 de ore pe zi.
Înainte de executarea Comenzii, Furnizorul confirma comanda plasata.
Confirmarea Comenzilor este realizata de catre Furnizorul de servicii în mod electronic sau telefonica la adresa specificata de Client în termen de cel mult 24 ore lucratoare de la plasarea comenzii.
Daca comanda nu este confirmata, este recomandat ca Clientul sa contacteze imediat Furnizorul de servicii pentru a se asigura realizarea corecta a serviciului.
Implementarea Comenzilor si Livrarea de bunuri are loc între orele 9:00 si 18:00.
Conditii de plata
Preturile de achizitie a bunurilor afisate în magazinul electronic nu includ costurile de livrare.
Pretul final de vânzare, inclusiv costurile de livrare si alte costuri (cum ar fi taxele de expediere cu plata la livrare), este inclus în Rezumatul comenzii înainte de aprobarea finala a acesteia din partea clientului.
Plata preului de vânzare poate fi efectuata prin urmatoarele modalitati de plata:
a) Cu cardul in momentul încheierii Comenzii;
b) Ramburs la livrare
În formularul de comanda, Clientul are posibilitatea de a alege metoda de plata pe care o prefera.
Informatii privitoare la livrare
Termenul de livrare este de circa 2 zile lucratoare, socotit de la data preluarii comenzii dumneavoastra. Acest termen este orientativ, el putand fi modificat din motive independente de vointa noastra. In orice conditii, inclusiv in situatie de forta majora si sub sanctiunea de a va returna sumele platite, termenul de livrare nu va depasi 30 de zile, socotit de la data preluarii comenzii dumneavoastra.
Taxa de Transport prin Curier Rapid pe teritoriul României este:
Gratuita pentru comenzi cu valoarea mai mare de 250 lei;
18,99 lei pentru comenzi cu valoarea pana la 250 lei.
Livrarea se face de catre Curier, la Domiciliul Clientului, de regula in 24-48 de ore de la expedierea Comenzii, si poate ajunge la destinatie dupa maximum 48 de ore, pentru livrarea in zona rurala.
In ziua in care coletul cu Comanda Dumneavoastra va fi expediata, veti fi instiintat printr-un mesaj pe numarul de telefon transmis in comanda. Acesta va fi trimis de catre firma de curierat si va contine numarul de AWB al coletului.
Raspunderea pentru orice deteriorare cauzata produsului, coletului sau pachetului trimis de catre noi, in timpul transportului revine societatii de curierat sau transportatorului conform legislatiei locale in vigoare. Produsele vor fi inlocuite de catre noi daca se va face dovada culpei noastre si vom fi instiintati in timp util.