Cu OnlineMall.ro beneficiezi intotdeauna de garantia produselor achizitionate conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
Prin garantia comerciala ai la dispozitie servicii de reparatie gratuita din partea vanzatorului sau producatorului in baza certificatului de garantie emis.
GARANTIA DE CONFORMITATE
Garantia de conformitate este garantia oferita de vanzator, conform legislatiei in vigoare. Este o perioada de timp intre 6 luni si 2 ani prin care vanzatorul iti garanteaza ca produsul vandut este conform cu specificatiile pe care s-a angajat ca le vinde. Aceasta garantie este independenta de garantia tehnica/comerciala. Poate fi mai mica, mai mare sau egala si nu face obiectul defectiunilor tehnice.
Perioada de timp stabilita pentru remedierea reparatiei este de maxim 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.
Pentru a te simti intotdeauna in siguranta, ti-am pregatit serviciul de EXTRAGARANTIE de care poti beneficia pentru orice produs achizitionat de pe site-ul nostru.
Pentru a beneficia de garantie este necesar sa ai documentul de achizitie al produsului si certificatul de garantie.
In cazul lipsei conformitatii consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire fara plata, prin reparare sau inlocuire, sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acest produs.
DE CE EXTRAGARANTIE?
Deoarece acest serviciu iti asigura extinderea perioadei de acoperire a garantiei cu unul sau doi ani peste perioada de garantie standard, oferita de furnizori. In plus, te protejeaza de costuri neprevazute.
CAND EXTRAGARANTIE?
Serviciul de extragarantie poate fi achitat o data cu produsul achizitionat, contra cost de catre orice client (persoana fizica sau juridica), indiferent de modalitatea in care a facut achizitia produsului: online, din magazine, sau prin comanda telefonica, potrivit ofertei afisate pe site.
Daca ai intrebari in legatura cu acest serviciu, nu ezita sa folosesti pagina de contact iar specialistii OnlineMall.ro iti vor raspunde in cel mai scurt timp.
CUM EXTRAGARANTIE?
Optand pentru serviciul de extragarantie poti beneficia de remedierea defectelor de fabricatie alaturi de transportul produsului defect catre unitatea de service si retur. In plus daca nu putem remedia defectiunea produsului atunci te asiguram ca il vom inlocui cu un alt produs functional avand caracteristici tehnice asemanatoare sau superioare.
BINE DE STIUT!
Daca ai optat pentru serviciul de extragarantie si ai avut nevoie de inlocuirea sau repararea unui produs, atunci acesta din urma va beneficia de perioada de garantie extinsa ramasa pana la expirare.
In momentul expedierii produsului catre reparatie, te rugam sa asiguri impachetarea acestuia in cutia originala sau in alt ambalaj care sa permita transportul in siguranta.
Pastreaza certificatul de garantie intact! Orice modificare a acestuia va duce la anulare documentului si pierderea extragarantiei.
Pentru a beneficia de extragarantie este necesar sa ai urmatoarele documente in original: documentul de achizitie al produsului, certificatul de garantie, documentul de achizitie al serviciului de extragarantie, certificatul de extragarantie completat.
Produsele care beneficiaza de extragarantie vor fi reparate/inlocuite in termen de maxim 15 zile lucratoare de la data predarii produsului reprezentantului unitatii de service.